Direct naar hoofdmenu / zoekveld
Terug naar overzicht A tot Z

Briefwisseling

Alle briefwisseling wordt gericht aan het:

 

College van burgemeester en schepenen

Dorpsstraat 99

2940 STABROEK

 

Deze brieven mogen ook gemaild worden naar gemeente@stabroek.be.

Faxen kan ook naar het nummer 03 568 19 29.
 

Anonieme briefwisseling of mailberichten, waar geen formele naam van de afzender en referentieadres in vermeld staan, worden niet behandeld of beantwoord.

 

Inkomende briefwisseling (brief, mail of fax) wordt door de dienst secretariaat (03 210 11 90) toegewezen aan de bevoegde gemeentedienst. Alle inkomende briefwisseling wordt geregistreerd met een uniek postnummer.

De bevoegde diensten behandelen de briefwisseling ten gronde en brengen het schrijven/dossier ter kennis van het college van burgemeester en schepenen. Een antwoord mag u verwachten nadat het college (of in geval van de gemeenteraad) de besluitvorming heeft afgerond. In principe krijgt een schriftelijke antwoord 2 handtekeningen, deze van de gemeentesecretaris en de burgemeester of hun vervangers. Deze handtekeningen tonen de echtheid aan van de beslissing, inhoud of verbintenis met betrekking tot de gestelde vragen.

 

AANVERWANTE INFO


Zoeken