Direct naar hoofdmenu / zoekveld
Home / Nieuws / Nieuwsoverzicht / Infoavond evenementenloket

Infoavond evenementenloket

Donderdag 20 juni vanaf 19u00 in de grote zaal van het Jeugdcentrum in de Kerkstraat. Iedereen die evenementen organiseert is welkom!

Voor welke evenementen dienen vooraf toelatingen te worden aangevraagd?

  1. Evenementen (ganzenrijden, fuiven, vliegshows, avondmarkten…)
  2. Buurtfeest/straatfeest/rommelmarkt en feestmarkten, kerstmarkten…
  3. Tijdelijke standplaats: frietkraam, BBQ, cavabar, springkasteel, foodtruck, koffietruck…
  4. Speelstraten
  5. Gebruik parkings / openbaar domein / doortochten (voor evenementen)
  6. Garageverkoop
  7. Ontlenen van gemeentelijke materialen
  8. Schoolevenementen
  9. Kermis / Circus / Markten / Ambulante handel / Ambulante handel op rondtrekkende wijze / Aanvragen voor plaatsen op feestmarkten van de gemeente Stabroek
  10. Bingo / kienspel

 

Vanaf 1 juli 2019 moeten deze aanvragen digitaal ingediend worden via het evenementenloket. Op de infoavond worden de procedures toegelicht.

 

Vooraf inschrijven voor de infoavond en je vragen overmaken kan door een mail te sturen naar evenementen@stabroek.be 

Telefonisch contact neem je via 03 210 11 07.


affiche infoavond

AANVERWANTE INFO


Zoeken